CzasDzieci.pl Reklama w CzasDzieci.pl

Kampania dla MGD - GMW (Maspex)

Sytuacja wyjściowa

Firma MGD – GMW (Maspex) stworzyła stronę uwielbiam.pl, wspierającą pasję gotowania.

 

Cel Kampanii

Promocja strony uwielbiam.pl.

 

Grupa docelowa

Kobiety w wieku produkcyjnym.

 

Idea

Poprzez udostępnienie strony z przepisami firma wspiera pasję gotowania. Użytkownicy dzielą się tam kulinarnymi doświadczeniami oraz własnymi przepisami - tworząc autorską, kulinarną książkę kucharską.

 

 

Przebieg

 

 

 

W trakcie trwania 4-tygodniowej kampanii prowadzone były różnorodne działania, które miały wypromować stronę Klienta, a jednocześnie nie zmęczyć czytelnika.

 

Zaczęliśmy kampanię od zamieszczenia Wstępu dedykowanego na stronie głównej portalu, który kierował użytkowników bezpośrednio na serwis Klienta przez okres 1 tygodnia. Kolejną zastosowaną formą była klikalna tapeta, zamieszczona również na okres 1 tygodnia, stargetowana na Strefę Rodzica.


Na ostatnie 2 tygodnie kampanii na całym serwisie pojawił się rectangle, również kierujący na serwis Klienta.
Dodatkowo na portalu został zamieszczony artykuł, przypominający czytelnikom o promowanym serwisie.

 

Efekty

Ponad 6 000 użytkowników unikalnych zostało przekierowanych na stronę Klienta.

© CzasDzieci.pl