CzasDzieci.pl Reklama w CzasDzieci.pl

Kampania produktowa: Walmark - produkt witaminowy "Marsjanki"

Sytuacja wyjściowa

Firma Walmark stworzyła stronę internetową dotyczącą akcji: „Pomaganie z Marsjankami to zabawa z nagrodami”. www.pomaganiezmarsjankami.pl

 

Cel kampanii

Promocja produktów witaminowych Marsjanki (syrop, żelki, pastylki dla dzieci) oraz konkursu na najlepszą rysunkową historyjkę, w której dziecko ukazuje sytuację udzielania pomocy komuś ze swojego otoczenia.

 

Grupa docelowa

  • kobiety z dziećmi w wieku 4-14 lat, gospodarstwo 3+
  • dzieci w wieku 4-14 lat

 

Idea

Podkreślenie roli witamin w codziennej diecie, wzbudzenie poczucia odpowiedzialności i pokazanie dzieciom, że - żyjąc w społeczeństwie - należy pomagać: organizacja konkursu na najlepszą rysunkową historyjkę, w której dziecko ukazuje sytuację udzielenia pomocy komuś ze swojego otoczenia.


Przebieg kampanii


W trakcie trwania 3-tygodniowej kampanii prowadzone były zróżnicowane działania, które miały wypromować stronę Klienta.


Kampania rozpoczęła się zamieszczeniem artykułu sponsorowanego w łamie  „…na Czasie” - lewa strona serwisu, gdzie polecamy szczególnie godne uwagi akcje, produkty, usługi etc. Tekst  zawierał informacje na temat produktu, jak i akcji konkursowej. Dodatkowo, wzmocnieniem artykułu było umieszczenie tytułu artykułu w RSSie, jak również  wysyłka „zajawki” w newsletterze do ponad 20 000 czytelników naszego biuletynu informacyjnego z bieżącymi ogłoszeniami.


Początek kampanii to także start emisji reklam graficznych, kierujących na stronę Klienta: mini banner - na wyłączność oraz skyscraper expand -  w rotacji.


Równocześnie włączyliśmy podstronę konkursową klienta z przekierowaniem na www.pomaganiezmarsjankami.pl w dział z konkursami organizowanymi przez serwis CzasDzieci.pl.

 

Zastosowaliśmy również mailing - bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej z informacją i zachęceniem do wzięcia udziału w konkursie.


Efekty

Blisko 10 000 użytkowników zostało przekierowanych na stronę akcji konkursowej „Pomaganie z marsjankami”.

 

Przykładowy screen z kampanii - expand sky z grą:

 

 

 
© CzasDzieci.pl