CzasDzieci.pl Reklama w CzasDzieci.pl

Danonkowy Teatrzyk

Sytuacja wyjściowa

Firma Danone zaprosiła dzieci do zabawy w Danonkowy Teatrzyk

 

 

Cel kampanii

Promocja zabawy w Danonkowy Teatrzyk oraz konkursu, w którym do wygrania była rodzinna wycieczka do Disneylandu.


Grupa docelowa

Rodzice i dzieci

 

 

Idea

Zaproszenie do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w konkursie. Aby wziąć udział w konkursie, należało kupić opakowanie Danonków, do którego dołączona była postać z Danonkowego Teatrzyku oraz pobrać ze strony elementy scenografii.  Następnie wspólnie z dzieckiem stworzyć przedstawienie, sfilmować je oraz przesłać film za pomocą formularza zgłoszeniowego na stronie konkursu.


Przebieg

 

W trakcie trwania 3-tygodniowej kampanii prowadzone były różnorodne działania, które miały wypromować stronę Klienta i jednocześnie zachęcić do udziału w konkursie.

Zaczęliśmy kampanię od zamieszczenia Screeningu na całym portalu, który kierował użytkowników bezpośrednio na serwis Klienta przez okres 1 tygodnia. W tym samym tygodniu do użytkowników został wysłany mailing. Kolejną zastosowaną formą był toplayer zamieszczony na okres 2 tygodni, targetowany na Strefę Rodzica oraz Strefę Dziecka.

 

Na ostatnie 2 tygodnie kampanii na całym serwisie pojawił się również skyscraper expand, także kierujący na serwis Klienta.
Dodatkowo na portalu został zamieszczony artykuł, przypominający czytelnikom o konkursie.


Efekty

Ponad 50 000 osób przekierowanych na stronę Klienta

 

© CzasDzieci.pl